سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالابر مصالح بر چیست؟

بالابر مصالح بر چیست؟

در ساخت سازه های امروزی که همگی از چندین طبقه بنا تشکیل شده اند، لازم است تا فکر جامعی برای جابجایی مصالح عموما سنگین ساختمانی در فاصله میان طبقات کرده باشیم. در غیر این صورت هرگز نمی توانیم سازه های سنگین و بسیار مقاوم و در عین حال مرتفع امروزی را بسازیم. ایده منطقی برای حل چنین مشکلی استفاده از انواع دستگاه های بالابر مصالح بر می باشد.

این بالابر مصالح بر آنچنان متداول است که در تمام ساختمان های در حال ساخت، حداقل یکی از آنها حضور دارد. از این رو می ‌توان بالابر مصالح بر را با عنوان یکی از متداول ترین تجهیزات ساختمان سازی در نظر گرفت. چنین سطح بالایی از استفاده در فضا های ساخت و ساز نیاز به آشنایی هر چه بیشتر با این تجهیز را ضروری کرده است. به هر صورت برای پیشبرد هر چه بهتر فضا های ساخت و ساز در کنار صرفه جویی در زمان و انرژی و از همه مهمتر، ایجاد امنیت بالای کاری لازم است تا هر ساختمان سازی دید کاملی از بالابر مصالح بر داشته باشد. لذا همراه ما باشید تا با نگاهی جامع این تجهیز استراتژیک ساختمان سازی را بیشتر بشناسیم.

بالابر مصالح بربالابر مصالح بر

 

کاربرد های متداول از بالابر مصالح بر

تجهیز قدرتمند و مفیدی مانند بالابر ساختمانی می ‌تواند بسیار مفید تر از یک جابجایی ساده باشد. البته عمده کاربرد این تجهیز در حمل و نقل عمودی تجهیزات و مصالح ساختمانی است. با این وجود هر نوع جابجایی عمودی بار و تجهیزات غیر از انسان ها را می توان همراه با قدرت قابل توجه این تجهیز تخصصی در فضا های عمودی جابجا کرد. این ایده باعث شده تا ردپای انواع بالابر مصالح بر در بسیاری از فضا های متنوع ساخت و ساز تا مصارف صنعتی و تجاری دیده شود. کاربرد هایی مانند:

  • حمل مصالح در ارتفاع میان طبقات در حال ساخت در مقیاس های کوچک و صنعتی
  • استفاده در فضا های کارخانه ‌ای یا کارگاهی مانند انواع کارخانجات تولیدی، صنایع سنگینی مانند فولاد و معادن، بنادر، اسکله ‌های دریایی و انبار های کوچک و بزرگ
  • استفاده با هدف تخلیه بار از کامیون ‌ها و یا حمل ماشین آلات صنعتی با هدف نصب دقیق آنها

با یک نگاه ساده کاملاً متوجه خواهید شد که هر بالابر مصالح بر می ‌تواند برای حمل عمودی هر نوع تجهیز تا مصالح و مواردی غیر از انسان یا دیگر موجودات زنده مورد استفاده قرار گیرد.

منبع : https://parsmotorsco.com/